Elon Musk szerint 50%-kal csökkent a Twitter reklámbevétele
Elon Musk most arról beszélt, hogy a Twitter még mindig több pénzt költ, mint amennyi bevétel formájában befolyik a céghez.
A milliárdos üzletember, Elon Musk ezen a hétvégén arról beszélt a Twitteren közzétett posztjában, hogy a cég folyamatos negatív cash flow problémával küzd a reklámbevételek mintegy 50%-os csökkenése és a súlyos adósságteher miatt.
Hangsúlyozta, el kell érniük a pozitív cash flow-t, mielőtt bármi mást megengedhetnének maguknak. Igaz, elmondása szerint szinte az összes olyan hirdető, aki az októberi átvétele után távozott a platformról, vagy visszatért, vagy azt mondta, hogy vissza fog térni.
A Sensor Tower piackutató cég a Bloomberggel megosztott becslése szerint a Twitteren elköltött reklámpénzek 89%-kal, 7,6 millió dollárra estek vissza az év elején, az első két hónapban.
A Reuters azt mondja, a Twitternek éves szinten 1,5 milliárdos kamatfizetés szerepel a neve mellett az adósság listáján, amit a cég akkor vállalt, amikor Musk 44 milliárd dollárért megvásárolta a platformot.
Az Engadget a cikkében arról is ír, hogy Musk agresszív költségcsökkentő intézkedései nem voltak elegendőek ahhoz, hogy a vállalatot szilárd pénzügyi alapokra helyezzék. Ez arra is utal, hogy a vállalat újonnan kinevezett vezérigazgatójának, Linda Yaccarinónak nem lesz könnyű dolga, miközben a Twitter hirdetési bázisának újjáépítésén dolgozik.