Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Munkahelyeket teremtett újításával a népszerű drogérialánc

Magyarországi ügyfélszolgálatát fejlesztette a Rossmann.

...svg content...Fotó: Illusztráció | Twenty20
Belföld

Takács Petra

Szerkesztő
TÉMÁK

Az új rendszer gyors, technikailag megfelel a kor elvárásainak, ráadásul még munkahelyeket is teremtettek vele – közölte a cég.

A megújult online- és telefonos ügyfélszolgálatok hétköznapokon reggel hét és este kilenc között működnek, a Rossmann célja pedig az volt vele, hogy a legkülönbözőbb kérdésekre is legfeljebb 24 órán belül választ kapjanak az érdeklődők. Soron kívül Orbán Viktor meghívja Izrael miniszterelnökét, aki ellen elfogatóparancsot adtak ki

A hétvégén reggel nyolc és délután öt óra között elérhető forródrótot már élesítették, üzemeltetéséhez pedig rutinos kollégákat keresett a drogérialánc – írta meg a Napi.hu.

A közlemény szerint olyan, értékesítésben komoly tapasztalatokkal rendelkező kollégákat vetettek be home officeban és irodai munkában, akik azokban a vidéki üzletekben dolgoztak, melyek „korszerűtlenségük” miatt a bezárás sorsára a jutottak.

Flórián László ügyvezető megjegyezte, hogy a munkatársakat szaktudásuk és a vállalattal közös múltjuk miatt mindenképp szerették volna megtartani.