Ez a mobilszolgáltató fizet, ha kimaradás van, vagy sokat kell várni az ügyfélszolgálatra
Egy egész napnyi díjat ír jóvá egy mobilszolgáltató akár már akkor is, ha csak 20 percig nincs internet, de akkor is pénzt kaphatnak az ügyfelek, ha sokat kell várni az ügyfélszolgálaton.
Az amerikai AT&T telekommunikációs vállalat nemrégiben közölte: egy egész napnyi jóváírást kapnak azok, akiknél az optikai internetszolgáltatás 20 percnél hosszabban maradt ki, vagy a vezeték nélküli hálózat 1 óránál tovább nem működött. Ami pedig az ügyfélszolgálatot illeti, 5 percnél hosszabb várakozás esetén egy 5 dolláros (kb. 2 ezer forint) utalványt kapnak az ügyfelek.
A HVG a Gizmodo cikkére hivatkozva megjegyzi: az említett cégnél 2024-ben több súlyos, kiterjedt kimaradás is volt, így akár motiváló erő is lehet az AT&T-nél a problémák mihamarabbi kezelésére, illetve megelőzésére. Hiszen ha sok fogyasztót kell kompenzálni rendszeresen, az már egy ekkora cégnél is éreztetheti a hatását.
Mindemellett a cég tervei között szerepel egy olyan honlap indítása is, ahol az ügyfelek követhetik a kimaradások állapotát, amely által nem kell a közösségi médiát sem használniuk annak az ellenőrzésére, hogy hogy áll egy probléma javítása – derül ki a beszámolóból.
Korábban egyébként arról is hírt adtunk, mennyivel emelkednek idén a Magyar Telekom díjai. Továbbá a Vodafone Magyarország szintén bejelentette, hogy 2025-ben díjkorrekciót vezet be, amit májustól alkalmaz majd.