Microsoft: A Series X kompromisszumok nélküli teljesítményre lesz képes
Az Xbox csalódást keltő bemutatója után most újabb információk érkeztek a next-gen konzollal kapcsolatban.
Az új generációs játékgép körülbelül hat hónap múlva jelenik meg, a trailerek alapján viszont csak sejteni lehet arra, hogy milyen előrelépések lesznek grafikai téren.
Az Eurogamernek adott nyilatkozatában Jason Ronald, az Xbox programmenedzsere a Series X dizájnjának filozófiájáról beszélt. Elmondása szerint a fő cél a kompromisszummentes teljesítmény elérése volt minden esetleges komponens feláldozása nélkül. Úgy véli, hogy a 12 teraflopos renderelési sebesség a fejlesztőket arra ösztönözhetik, hogy a maximumot facsarják ki a játékok látványából.
A Microsoft egy meglehetősen más technológiát választott a Sony-nál, a japánok ugyanis változó frekvenciájú CPU és GPU egységet szerelnek a PlayStation 5-be, míg a redmondiak az eddig jól bevált, állandó sebességű vezérlőknél maradtak.
Év végén kiderülhet, vajon melyikük döntése lett a kifizetődőbb.
Közben újabb technológiai frissítés érkezett a next-gen konzolokhoz: