Így teljesített A mi kis falunk és a választás az RTL Klubon
Az RTL Magyarország újabb hivatalos adatokat tett elérhetővé, melyekből az is kiderül, hogy hányan választották a csatorna műsorait.
Az elmúlt hét 18-49-es toplistáján 10-ből 9 program az RTL Klubon futott, a legnézettebb köztük A mi kis falunk című, saját gyártású sorozat lett. Március hónap, a 18-49-es célcsoportban, főműsoridőben pedig az RTL Magyarország győzelmét hozta! A mi kis falunk népszerűségét jól mintázza, hogy a fő kereskedelmi célcsoportban a konkurens csatorna showműsorának döntőjét is maga alá gyűrte (A mi kis falunk, 20,0 lineáris SHR%, a TV2 showműsora, míg A mi kis falunk adásban volt 18,7 lineáris SHR%)!
A március az RTL Magyarország győzelmét hozta
Nem csak A mi kis falunk, az RTL Magyarország csoportszinten és az RTL Klub csatornaszinten is nyerte az elmúlt hetet! Főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban, RTL Magyarország 29,1 lineáris SHR% ért el, míg a TV2 Csoport mindössze 27,1 lineáris SHR%-ot hozott. Az RTL Klub 14,4 lineáris SHR%-val szemben pedig a TV2 csupán 13,5 lineáris SHR%-hoz produkált.
A fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben az RTL Magyarország vitte az egész márciust is! 29,3 lineáris SHR%-ot hozva, míg a TV2 Csoport mindössze 28,2 lineáris SHR%-t produkált. Csatornaszinten az RTL Klub pedig lineáris 14,1 SHR%-ával szemben a TV2 13,3 lineáris SHR%-os teljesítménnyel maradt alul. Ezzel az eredménnyel január és február hónapok után idén már a 3. hónapot is behúzta az RTL Klub!
Vasárnap döntött az ország
A 2022-es országgyűlési választások nem csak az országos listát állító pártok és egyéni jelöltek, de a tévétársaságok versenyét is hozta! Ebben a versenyben az RTL Klub előkelő helyen végzett: a 18-49-es, kiemelt kereskedelmi célcsoportban a vasárnap legnézettebb programja az RTL Klub 18 órás Híradója volt, lineáris 20,3 SHR%-al és a teljes lakosságot tekintve több mint 711 ezer nézővel. A legnézettebb választási program, a fő kereskedelmi célcsoportban, az RTL Klub 20 perces összefoglalója, majd pedig az azt követő Választás ’22 című, 3 órás műsor bizonyult. Az RTL Klub vasárnapi sikeréhez A nép szolgája című Zelenszkij-sorozat is hozzájárult.