Megszűnik a Netflix egyik népszerű előfizetési csomagja
A streaming óriás több piacon is megszünteti legolcsóbb előfizetési opcióját, helyette reklámos csomagot vezet be.
A Netflix jelentős változtatásokat hajt végre előfizetési struktúrájában, ami számos felhasználót érinthet világszerte. A vállalat fokozatosan kivezeti legalacsonyabb árú csomagját egyes piacokon, helyette egy új, reklámokkal támogatott opciót kínálva az alacsonyabb árkategóriát kereső nézőknek.
Az új stratégia részeként a Netflix néhány országban már megkezdte a reklámokkal tarkított csomag bevezetését, és bár Magyarországon ez a lehetőség egyelőre nem elérhető, szakértők szerint várhatóan csak idő kérdése, mikor jelenik meg hazánkban is.
Jelenleg a streaming szolgáltató három különböző árkategóriájú csomagot kínál globálisan. Az Egyesült Államokban ezek ára 12, 15,5 és 23 dollár között mozog, míg Magyarországon 2490, 3490 és 4490 forintos árakon érhetők el. A magasabb árú csomagok jobb képminőséget, több egyidejű megtekintést és letöltési lehetőséget biztosítanak.
A The Verge által észlelt Reddit-bejegyzések szerint a Netflix Kanadában és az Egyesült Királyságban már megkezdte a legolcsóbb, reklámmentes csomag kivezetését. Egyes felhasználók arról számoltak be, hogy július közepéig használhatják jelenlegi csomagjukat, utána pedig választaniuk kell a megmaradó opciók közül.