Megszólalt az IKEA-ügyfél, akit obszcén módon azonosított egy ügyfélszolgálatos
Igen nagy port kavart az ügy, most pedig megszólalt a történet másik főszereplője is.
Krisztián egy 395 forintos evőeszköztartót akart visszavinni az Örs vezér téri IKEA-ba, az ügyfélszolgálaton azonban elmondása szerint sokat kellett várni, így nem habozott felvenni a telefont, amikor bejövő hívása volt. Amikor pedig elmondása szerint váratlanul sorra került, még mindig telefonált, és a hívó fél türelmét kérte, míg az akkor még ott dolgozó Dominikkal megbeszélte, mit szeretne.
Krisztián csak később észlelte, hogy a blokkon a vevő neve mellett az szerepelt, „telefonáló f**z”. Az ügy meglepően nagy port kavart, s többen is megszólaltatták a történet főszereplőit: mind az azóta már elbocsátott ügyfélszolgálatos Dominikot, mind a vásárló Krisztiánt.
Miután Dominik, az Örs vezér téri IKEA ügyfélszolgálatos kollégája „telefonáló f**znak” azonosította a vásárlót a blokkon, elbocsátották, Krisztián pedig ennek kapcsán úgy nyilatkozott, sajnálja, hogy kirúgták az ügyfélszolgálatost.
Az rtl.hu-nak nyilatkozva megjegyezte, meglepte, hogy miket mondott róla az IKEA volt dolgozója:
Dominik eközben a Balázsék című rádióműsorban beszélt a történtekről, s azt mondta, Krisztián nem váratlanul került sorra, hanem normál sorban állást követően, hozzátéve:
Dominik az ügy kapcsán megjegyezte, „nyilvánvalóan sok volt” a reakciója a történtekre, ám azt is hozzátette, hogy akkor már két hete folyamatosan dolgozott, és ezen a ponton szakadt el nála a cérna.