Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Megszólalt az IKEA-ügyfél, akit obszcén módon azonosított egy ügyfélszolgálatos

Igen nagy port kavart az ügy, most pedig megszólalt a történet másik főszereplője is.

...svg content...Fotó: Unsplash/Jueun Song
Belföld
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

Krisztián egy 395 forintos evőeszköztartót akart visszavinni az Örs vezér téri IKEA-ba, az ügyfélszolgálaton azonban elmondása szerint sokat kellett várni, így nem habozott felvenni a telefont, amikor bejövő hívása volt. Amikor pedig elmondása szerint váratlanul sorra került, még mindig telefonált, és a hívó fél türelmét kérte, míg az akkor még ott dolgozó Dominikkal megbeszélte, mit szeretne.

Krisztián csak később észlelte, hogy a blokkon a vevő neve mellett az szerepelt, „telefonáló f**z”. Az ügy meglepően nagy port kavart, s többen is megszólaltatták a történet főszereplőit: mind az azóta már elbocsátott ügyfélszolgálatos Dominikot, mind a vásárló Krisztiánt.

Miután Dominik, az Örs vezér téri IKEA ügyfélszolgálatos kollégája „telefonáló f**znak” azonosította a vásárlót a blokkon, elbocsátották, Krisztián pedig ennek kapcsán úgy nyilatkozott, sajnálja, hogy kirúgták az ügyfélszolgálatost.

Az rtl.hu-nak nyilatkozva megjegyezte, meglepte, hogy miket mondott róla az IKEA volt dolgozója:

„Az viszont meglep, hogy az ügyfélszolgálatos most turnézik a médiában azzal, hogy nem is köszöntem, a terméket és a blokkot csak úgy a pultra dobtam, hogy nem mondtam semmit, hanem neki kellett kitalálni, mit szeretnék, hogy kérdezte ugyan a nevem, de nem válaszoltam neki, hogy végig beszéltem telefonon, nem figyeltem rá. Próbáltam elképzelni ezt a narratívát, de nem sikerült. Egyszerűen nem hiszem, hogy valóban lenne olyan a vásárló, aki nem köszön, nem mondja el, mit szeretne, nem kommunikál az ügyfélszolgálatossal, nem mondja meg a nevét, a terméket a pultra dobja.”

Dominik eközben a Balázsék című rádióműsorban beszélt a történtekről, s azt mondta, Krisztián nem váratlanul került sorra, hanem normál sorban állást követően, hozzátéve:

„Annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne.”

Dominik az ügy kapcsán megjegyezte, „nyilvánvalóan sok volt” a reakciója a történtekre, ám azt is hozzátette, hogy akkor már két hete folyamatosan dolgozott, és ezen a ponton szakadt el nála a cérna.