Megrázta magát a Netflix, jelentősen nőtt az előfizetők száma
Két veszteséges negyedév után növekedést ért el a streaming platform, az év vége is erősnek ígérkezik.
Hiába a tervezett reklámok és a fiókmegosztás fizetőssé tétele, tovább növekedett a Netflix előfizetői tábora. A befektetők örülnek, kérdés, hogy meddig tartható ez a tendencia és mit hoz majd a következő év.
A Variety beszámolója szerint két veszteséges negyedév után lélegezhetett fel a Netflix, a negyedik negyedévben pedig szintén nyereséget várnak az előrejelzések szerint – számolt be róla a Gamespot.
Jönnek a reklámok
A harmadik negyedévben a Netflix mintegy 2,41 millió új előfizetővel gyarapodott, így szeptember végére világszerte nagyjából 223,1 millióra emelkedett a számuk. Volt hová bővülni, ugyanis milliós nagyságrendű volt a lemondások száma idén.
A Netflix a negyedik negyedévben 4,5 millió új előfizetővel számol, szemben az előző év azonos negyedévében elért 8,3 millióval. A szolgáltató azonban nem pontosította, hogy ezek közül az előfizetők közül várhatóan hányan csatlakoznak az új díjcsomagok élesítését követően.
Bár nagyon optimisták az új hirdetési megoldások kapcsán, eleinte nem számítanak jelentős bővülésre, inkább fokozatos előrelépést várnak az idő előrehaladtával. A már reklámokat is tartalmazó csomagot novemberben élesítik, 7 dollár/hó áron.