Máv: meghibásodott a jegyértékesítési rendszer
A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt az Elvira jegyváltási felületén, illetve a MÁV mobilalkalmazásában nem működik a jegyvásárlás.
A Mávinform most arról számolt be, hogy a jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt az ELVIRA jegyváltási felületen és a MÁV mobilalkalmazásban jelenleg nem működik a jegyvásárlás. Ugyanakkor pénztáraknál és az automatáknál, továbbá a vonatok fedélzetén (pótdíj nélkül) jegyet válthatunk.
„Az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.” – olvasható a hivatalos közleményben.
Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet – tudhattuk meg a pénzvisszatérítés kapcsán.
Ennek kapcsán jegyezték még meg, hogy a zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.