A McDonald’s úgy döntött, „felturbózza” ikonikus hamburgerjeit
A változtatások a Big Mac mellett a klasszikus sajtburger, a dupla sajtburger és a hamburger receptjeire vonatkoznak, az elhangzottak alapján pedig úgy tűnik, sokan fogják mindezt díjazni.
A hírek szerint a McDonald’s úgy döntött, „felturbózza” ikonikus hamburgerjeit, s a cél az, hogy puhább hamburgerzsömle, még nyúlósabb sajt, a húspogácsákra sütött hagymakarika és még több Big Mac-szósz jellemezze az újraálmodott ételeket.
A változtatások a Big Mac mellett a klasszikus sajtburger, a dupla sajtburger és a hamburger receptjeire vonatkoznak, az elhangzottak alapján pedig úgy tűnik, sokan fogják díjazni mindezt, még ha ebben az is közrejátszott, hogy a cég több hamburgert szeretne eladni – írta a CNN.
Az új receptúrán már 2020-ban elkezdtek dolgozni, majd nemzetközi téren próbálták ki, milyen lesz az emberek benyomása ennek kapcsán, elsőként Lengyelországban. 2024 elején az amerikai piacon is bevezetésre kerülnek, de hazai alkalmazásról egyelőre nem tudni.
Az Infostart szerint a McDonald’s nem új termékek bevezetésével, hanem a meglevő, közkedvelt hamburgerek frissítésével igyekszik javítani a piaci pozícióján, de celeb-menüket, valamint felnőtteknek szánt Happy Meal ajánlatot is bevezettek Amerikában.