A Mávinform bejelentette, ismét működik az online jegyvásárlás
A Mávinform hivatalos tájékoztatása szerint ismét működik az online jegyvásárlás, a hibát elhárították a szakemberek.
A Mávinform korábban azt írta, a SimplePay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el. A MÁV App-on és az Elvirán átmenetileg nem lehet jegyet vásárolni. A pénztárakban, a vonatok fedélzetén és a jegykiadó automatáknál lehetséges a jegyvásárlás. A külső fél dolgozik a hiba elhárításán.
A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg jegyét el tudjuk Önhöz juttatni. Utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, ezért kérjük, utazás előtt ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e. Ha nem regisztrált felhasználóként vásárolt, kérjük, utazás előtt ellenőrizze bejövő leveleit és a Levélszemét mappát is – tették hozzá a korábbi közlemény részeként.
Azóta megjavult a rendszer, amiről szintén a Mávinform számolt be, pár órával azután, hogy fellépett a hiba. „A SimplePay online fizetési szolgáltatás ismét elérhető. A külső fél a hibát elhárította. A MÁV App-on és az Elvirán ismét zavartalanul lehet jegyet vásárolni.”