Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Fennakadások tapasztalhatóak a MÁV online jegyvásárlása körül

Fennakadások tapasztalhatóak a MÁV online jegyvásárlása körül

Fennakadások tapasztalhatóak a MÁV online jegyvásárlása körül
Fotó: Facebook/MÁV

Arra kéri a MÁV az embereket, ne próbálkozzanak ezen az értékesítési csatornákon a menetjegy vásárlásával.

A Mávinform tájékoztatása szerint a Simple Pay fizetési szolgáltatás átmenetileg nem érhető el, így az online értékesítési csatornákon, a MÁV applikációban és az Elvirán fennakadások tapasztalhatók a jegyvásárlásban. A külsős szakértők dolgoznak a hiba kijavításán. Kérjük utasainkat, hogy a helyreállításig ne próbálkozzanak ezeken az értékesítési csatornákon a menetjegy vásárlásával.

A cikk a videó után folytatódik

Javasoljuk, amennyiben későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára – olvasható a közleményben.

Pénzvisszatérítés, észrevételek: Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: [email protected]. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.