Nem működik az OTP SimplePay kártyás fizetés a MÁV alkalmazásban és az Elvirában
A Máv jelentése szerint nem működik az OTP SimplePay kártyás fizetés a MÁV alkalmazásban és az Elvirában
A Mávinform tájékoztatása szerint nem működik az OTP SimplePay kártyás fizetés a MÁV alkalmazásban és az Elvirában. A szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását. A jegykiadó automatáknál és a pénztáraknál zavartalan a jegyértékesítés. A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül válható menetjegy.
A Máv megemlítik, javasolják, amennyiben későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét. A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.
Pénzvisszatérítés, észrevételek
Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: [email protected]. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait. A fizetési szolgáltató elérhetőségei: [email protected], Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.