Megszólalt a március 15-i adatszivárgásról a Magyar Posta
Mintegy 1300 ügyfelet érintett az adatszivárgás.
Az Indexnek adott interjújában beszélt a március 15-i adatszivárgásról Mikecz Péter, a Magyar Posta kommunikációs főigazgatója. Mint ismert, március 15-én adatszivárgás történt: több felhasználó egy profil alá került és így 1300 ügyfél láthatta egymás adatait. Az ügy kapcsán Mikecz úgy fogalmazott:
A kommunikáció főigazgató kiemelte, a hibát az észlelést követően azonnal elhárították, és a jogszabályi előírásoknak megfelelően a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnak jelentették; az érintett ügyfelektől pedig elnézést kértek az okozott kellemetlenségekért.
A „a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről szóló” kormányrendelet, vagyis a webshoprendelet március 28-án lép hatályba.
Miután egyre többször merül fel, hogy a posta vajon képes lesz-e megbirkózni a vélhetően drasztikusan megnövekedett csomagvolumennel, Mikecz megjegyezte, már megkezdték a felkészülést. Mint ismert, a webshopos rendelések száma az évek múlásával egyre növekszik, a karácsonyi időszak pedig kiugró forgalmat generál minden évben.