Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
371,98 Ft
Euró
398,34 Ft
Font
471,86 Ft
Bitcoin
66,820 $

Nem csak az ár, a fenntarthatóság is fontos a magyar fogyasztók számára

A vásárlók 36 százaléka az árcédulán kívül a környezeti hatásokat is figyelembe veszi, mielőtt a kosárba helyezné a terméket.

...svg content...Fotó: lira_n4 / Twenty20
Belföld

Czinder Tímea

Szerkesztő

A Danone Magyarország Kft. reprezentatív felmérése arra mutatott rá, a fenntarthatóság egyre fontosabb szempont a vásárlások során, különösen a fiatalabb korosztályban; a 35 év alattiak majdnem fele veszi figyelembe a termék kiválasztásakor.

A környezetre gyakorolt hatás mellett sokak számára fontos az egészség védelme, illetve etikai szempontok is befolyásolhatják a vásárlási szokásokat, a válaszadók több mint ötöde ilyen okból hajlandó lenne csökkenteni a húsfogyasztását.   Soron kívül Folyamatosan melegszik a Balaton vize, valahol már csaknem 23°C-os

A megkérdezettek 94 százaléka vallotta, hogy nem követ olyan speciális étrendet, ami korlátozná az elfogyasztható hús mennyiségét, 88 százaléknál legalább heti egy-két alkalommal hús kerül az asztalra, növényi alapú terméket azonban csak 29 százalék fogyaszt heti rendszerességgel.

A válaszadók 28 százaléka mondta azt, hogy ha minden héten nem is, de ennél ritkábban növényi alapú termékeket is fogyaszt – derül ki a Magyar Mezőgazdaság cikkéből.

A közlemény szerint a Danone Magyarország Kft. megbízásából készült felmérést 500 fő bevonásával végezték 18 és 65 év közötti fogyasztók megkérdezésével, korra, nemre és régióra reprezentatívan.

Karácsony Gergely egyvalakinek külön köszönetet mondott

Egyvalakinek különösen nagy hálával tartozik Karácsony Gergely, aki őszintén beszélt erről egy nyílt posztban.