Így változnak a Lidl ártáblái szeptembertől
Az újonnan bevezetett „Jó választás a hazai” elnevezésű védjegy megkönnyíti a vásárlók dolgát, és a magyar beszállítókat is népszerűsíti.
Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez – olvasható a társaság közleményében a Napi.hu szerint.
A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a kiváló hazai termékek mellett, és szeptember elsejét minden magyar, hazai feldolgozású és magyar üzemben előállított termékének ártábláját “Jó választás a hazai” védjeggyel látha fel. A diszkontáruház-lánc célja, hogy az új logóval egyértelművé tegye a fogyasztók számára hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékeket, és ezzel is megkönnyítse a vásárlók számára a választást.
A Lidl 8 évvel ezelőtt indította el a “Lidl a magyar beszállítókért” elnevezésű programját, és ennek köszönhetően az áruház már csaknem 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt, kínálatában pedig mintegy 3800 hazai termék érhető el. Ezek népszerűségét tanúsítja az is, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti.
A legkeresettebb ilyen termékek közé tartoznak a friss áruk, mint a húsok, a zöldségek és a gyümölcsök, a tejtermékek, valamint a pékáruk. Kiemelendő, hogy az állandó kínálatot tekintve a tojás és a friss baromfi 100 százalékban hazai termelőktől származik.
A vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet: 2020-ban mintegy 64 milliárd forint értékben bonyolított le exportot a Lidl, 170 magyar beszállítójának 665 terméke kapható összesen 26 országban. Ez azt is jelenti, hogy szinte az összes országban, melyben a Lidl jelen van, elérhetőek a magyar termékek állandó vagy időszakos jelleggel.