A Lidl tovább bővíti egészségtudatos és speciális termékkínálatát
A diszkontlánc eddig is komoly figyelmet fordított az egészségtudatos termékek kínálatára, az előző évhez képest pedig 30 százalékkal növekedett ezen termékek értékesítésének volumene.
A Lidl folyamatosan növeli állandó és időszakos kínálatát a vegetáriánus, vegán, bio, valamint laktóz- és gluténmentes termékekkel, ezért a vásárlók már közel 350 termék közül válogathatnak a polcokon – írja a Napi.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője megosztotta, szemmel láthatóan egyre nagyobb az igény ezekre a termékekre, ezt pedig mi sem bizonyítja jobban, minthogy 2020-ról 2021-re mintegy 30 százalékkal növekedett a vegetáriánus, vegán, bio, valamint laktóz- és gluténmentes termékek értékesítése.
Arányaiban a vegán árucsoportban történt a legnagyobb mértékű növekedés, mely részben annak köszönhető, hogy a Lidl rengeteg új terméket vezetett be, ezzel is támogatva azokat a vásárlókat, akiknek fontos környezetük megóvása, továbbá foglalkoznak az állatok jólétével.
A Lidl egy újabb akcióval kedveskedik vásárlóinak: az augusztus 1-jén indult akciójában több, mint 50 különböző egészségtudatos és speciális termékre hívja fel a figyelmet. A diszkontlánc minden terméket különböző színekkel és piktogramokkal lát el, így külön jelzést kaptak a laktózmentes, gluténmentes, bio, vegetáriánus, vegán, GMO-mentes, hozzáadott cukor nélküli, sócsökkentett, cukorcsökkentett és a magyarországi gyártóhelyről származó termékek is.