Lidl: imádják a vásárlók, a boltlánc népszerűsége továbbra is töretlen
Jelentős sikereket értek el Franciaországban, ugyanis egyre több vásárló tér be az üzleteikbe, emellett a médiában is megerősítették a jelenlétüket.
A European Supermarket Magazin kiskereskedelmi szakportál rávilágított, hogy a Lidl volt a legjobban teljesítő kiskereskedő a francia élelmiszerpiacon a május 16. és június 16. közötti időszakban, amely jelentős elismerésnek számít.
A diszkontáruházlánc jelenleg 8,1 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, teljesítményét pedig az üzleteibe látogató vásárlók számának növekedése is erősítette, azonban a portál szerint a médiában való jelenlét is hozzájárult ahhoz, hogy népszerűbbek legyenek.
Kifejtették, hogy a Lidl 21 százalékkal növelte médiaköltségeit és sikeresen terjeszkedett a közösségi médiában is, azonban boltlánc nemcsak szimpla kereskedő, hanem a komplett magyar gazdaságban is fontos szereplőnek számít – számolt be a Napi.hu.
A Trade Magazin szaklap szerint a Lidl megőrizte vezető helyét a magyarországi boltláncok rangsorában, amely 12 százalékkal 900 milliárd forint fölé növelte bruttó bevételét, a listán pedig továbbra is a Spar a második, amelyet a Tesco követ a harmadik helyen.