Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
362,94 Ft
Euró
389,41 Ft
Font
455,06 Ft
Bitcoin
59,250 $

L.L. Junior elárulta, nem a zenélés a legfontosabb dolog az életében

Mint mondta, mellette az üzleti életben is komoly nyomot szeretne hagyni.

Fotó: Instagram/L.L. Junior
Style

Koós Alexandra

Szerkesztő

L.L. Junior tavaly novemberben robbant be a hazai streetfood-életbe, amikor egy úgynevezett csirkés food truck hálózattal rukkolt elő, ami a Happy Pipi nevet kapta. A szlogen alapján egyértelmű, miért választották ezt a nevet: „az élet túl rövid ahhoz, hogy depis csirkét együnk”. A Bors megjegyzi:

A csirkés büfé már a kezdetekkor szép kis marketinget kapott, ugyanis többek között Berki Mazsi, Curtis és Kulcsár Edina reklámozta az újdonságot. Egyetlen szendvics pedig kétezer forintba kerül, ám érdemes megjegyezni, hogy ezért az árért cserébe egy hatalmas, prémium alapanyagból készült ételt lehet kapni.  Soron kívül Némi csapadékra van kilátás pénteken, de akár 27 fok is lehet napközben

Emellett L.L. Junior terjeszkedni is szeretne, és bár nem ő foglalkozik a Happy Pipi mindennapos teendőivel, egyik szemét mindig a három büfé egyikén tartja. Korábban például úgy nyilatkozott: „A zenélés az egyik legfontosabb dolog az életemben, de nem a legfontosabb. Mellette az üzleti életben is komoly nyomot szeretnék hagyni, ezért az energiáim jó részét most arra fordítom”.

A lap kiemeli, az énekes komoly toborzásba kezdett, jelenleg üzletvezetőt és eladókat keres a hamarosan nyíló csirkés büfékbe. A leendő üzletvezetőnek természetesen rendelkeznie kell tapasztalattal a vendéglátás, a logisztika, valamint a hálózatfejlesztés terén, továbbá az is fontos, hogy az illetőt szenvedélyesen érdekelje a streetfood világa.

A Bors nemrégiben megkereste L.L. Juniort, hogy több információhoz jussanak az üzletbővítés kapcsán, ám a rapper egyelőre nem szeretett volna részletekbe bocsátkozni. Annyit elárult, hogy nagyon sokat dolgozik azon, hogy a Happy Pipi minél népszerűbb legyen, ami érthető, hiszen így több megrendelésük lesz, az emberek pedig hűek lesznek a márkához.