Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
360,18 Ft
Euró
391,56 Ft
Font
463,70 Ft
Bitcoin
67,947 $

Egyre nagyobb szerepet játszik a közösségi média az álláskeresésben

Az idő múlásával látványosan növekszik a közösségi médiában közzétett álláshirdetések száma.

...svg content...Fotó: Unsplash/dole777
Belföld
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

Akik munkát keresnek, igyekeznek a lehető legtöbb álláshirdetős portált átböngészni, manapság azonban egyre nagyobb teret nyer a közösségi média is. A növekvő verseny és az online trendek gyors változása miatt a közösségi média egyre fontosabb szerepet játszik a toborzásban a hagyományos álláshirdetésekkel szemben.

Az Aberdeen Group kutatása szerint a 18-34 éves korosztály 73 százaléka már a social media felhasználásával találta meg legutóbbi állását. Az eredmények az online automatizáló platformok növekvő jelentőségét mutatják, e tendencia pedig folytatódni látszik a jövőben.

A legújabb folyamat-automatizáló megoldások már hatékonyan használják a közösségi felületeket is, és a különböző platformok összekapcsolásával egyszerűsítik le a munkaerő keresést.

A LinkedIn és a Facebook növekvő népszerűsége miatt a közösségi média felületeken való álláskeresés nem csupán a munkaerőpiac legfiatalabb Z generációs tagjaira jellemző, a Szent István Egyetem és a Debreceni Egyetem kutatása szerint ugyanis az Y generáció több mint fele, 56,6 százaléka használja erre a célra a social mediát. A Facebook a legnépszerűbb közösségi média platform álláskeresésre, amit a LinkedIn és az Instagram követ.

Fotón mutatjuk, mit okozott a párizsi légtérzár az olimpiai megnyitó alatt

Az átfogó biztonsági intézkedések részeként Párizs légterét lezárták a 2024-es olimpiai játékok pénteki megnyitó ünnepsége alatt.