Közlekedési lámpákkal újíthat a Lidl
Dietetikusok segítségével állítják össze az új rendszert, a szakemberek évente több termékcsaládot fognak értékelni.
A birt Lidl is fel szeretné pörgetni az egészséges élelmiszerek forgalmát, ezért elhatározták, hogy változtatni fognak stratégiájukon, és a jövőben az egészséges termékek forgalmát a teljes forgalom 85 százalékára növelik.
2025-re kívánják elérni ezt a célt, miközben megújíthatják a termékpalettát. Egy dietetikus társaság tápanyag-kritériumai alapján kidolgoztak egy rendszert, ami a közlekedési lámpákhoz hasonlóan mutatja majd a termékek csomagolásán a legfontosabb tudnivalókat – írta a Napi.hu.
Ezzel a rendszerrel az összes Lidl-terméket csoportosítani lehet egészséges, egészségesebb és legkevésbé egészséges kategóriákba. A brit Lidl évente nagyjából 200 termékcsaládot értékelhet, amelyen bármikor javítani lehet, hogy megfeleljenek a kritériumoknak.
Mindeközben a Get Fresh kezdeményezés is elindult a Lidlnél, melynek célja a friss hús, gyümölcsök és zöldségek választékának bővítése, vagyis szintén a termékfelhozatal egészségesebbé tétele.
Christian Härtnagel, a Lidl Nagy-Britannia vezérigazgatója szerint a mostani az eddigi legambiciózusabb egészséges táplálkozási népszerűsítésére irányuló célkitűzésük. A vállalat célja az, hogy segítsen a családoknak egészségesebb döntéseket hozni vásárlás közben, úgy, hogy az árakban sem kényszerülnek kompromisszumra.