Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
359,40 Ft
Euró
390,12 Ft
Font
462,29 Ft
Bitcoin
67,495 $

Az egész világot meghódítják a Hajdú sajtok

Minden idők talán legnagyobb magyar élelmiszermárka-kampánya ért véget a Közel-Keleten, főszerepben a Hajdú sajtokkal.

...svg content...Fotó: MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor
Külföld

Szabó Kata

Szerkesztő

A Kőröstej hétfői közleménye szerint Dubajban, Bejrútban, Katarban, és számos más távoli vidéken találunk minőségi magyar sajtoktól roskadozó polcokat világszerte. Ez pedig nem a véletlen műve, ugyanis a több mint 60 országban, Svédországtól Új-Zélandig több mint 40 ezer tonna mennyiségben értékesít belőlük a többek között a Hajdú sajtmárkát is gyártó Kőröstej. Kínálatukban a legnépszerűbbek az idehaza is jól ismert grillsajtok, a krémfehér sajtok, az arab világban kedvelt kashkaval, valamint az ömlesztett- és krémsajtok mindenféle formában.

Ezen sikereket tovább fokozta, hogy minden idők egyik legnagyobb magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott marketingkampányát bonyolították le 2022 szeptemberétől egészen 2024 tavaszáig a Brexit felhívás keretében kapott vissza nem térítendő támogatás segítségével, mintegy 860 millió forint értékben. Ennek során hat arab országban – Libanonban, Jordániában, Szaúd-Arábiában, az Emirátusokban, Katarban és Ománban – népszerűsítették a Hajdú sajtmárkát. A közel-keleti terjeszkedés keretében megvalósítandó marketing tevékenységek mellett a pályázat keretében 3,5 millió forintot fordítottak a vonatkozó informatikai fejlesztésekre. Soron kívül Magyar Péter fontos információt osztott meg a fővárosi közgyűlésbe delegáltak kapcsán

Fotó: Köröstej Kft.
Hajdú sajt reklám – Jordánia, Amman

Az idehaza szokatlan nagyságrendű és komplexitású kampányt a Kőröstej a nemzetközileg is ismert M&C SAATCHI MENA ügynökség bejrúti leányvállalatának közreműködésével folytatta le. Ilyen szintű marketingaktivitás valóban szinte példátlan a magyar élelmiszermárkák történetében, hiszen – egyszerre hat országban hajtottak végre új terméklistázásokat, több száz üzletben helyeztek el kínálópolcokat és egyéb eladásösztönző eszközöket, kóstoltatásokat folytattak, televíziós reklámokat sugároztak, promóciókat folytattak a helyi kereskedelmi láncokkal együttműködésben, ezek mellett a kültéri média felületeken is rendkívül látványos megjelenéseket produkáltak.

A felsorolt marketingelemek mellett a közel-keleti Hajdú sajt márkakampány során óriási szerepet kaptak az online és közösségi média aktivitások is: az újonnan létrehozott „Hajdú Arabia” Facebook-, Instagram- és Tiktok oldalak összességében 100 milliós nagyságrendben produkáltak eléréseket a folyamatos aktivitásoknak köszönhetően. Ehhez hozzájárult az a több tucat, Libanontól az Egyesült Arab Emirátusokig ismert influenszer is, akik saját felületeiken népszerűsítették a Hajdú sajtokat.

Az OTS által szemlézett közleményben azt írják, a kampány eredményeként a Hajdú sajttermékeket kínáló árushelyek száma mintegy másfélszeresére emelkedett és a 6 célországban immár meghaladja a 15 ezret, miközben az elérhető termékválaszték a korábbi két és félszeresére nőtt. Az egész magyar élelmiszeripar számára hatalmas versenyelőnyt jelenthet, hogy a Hajdú sajtok a világ legnagyobb sajtgyártóinak termékeivel szemben is állják a versenyt ezeken az óriási kihívásokat rejtő, távoli piacokon, és jó hírét viszik a magyar élelmiszereknek.

Fotón mutatjuk, mit okozott a párizsi légtérzár az olimpiai megnyitó alatt

Az átfogó biztonsági intézkedések részeként Párizs légterét lezárták a 2024-es olimpiai játékok pénteki megnyitó ünnepsége alatt.