Kim Kardashian soha nem volt még ilyen vadító egy fehérneműben
Kim Kardashian West igen egyedi módon reklámozza a termékeket, ami egyúttal nagyon hatékony is, és üzleti szempontból ez a legfontosabb.
Kim Kardashian West igen egyedi módon reklámozza a termékeket, ami egyúttal nagyon hatékony is, és üzleti szempontból ez a legfontosabb.
Kim Kardashian közel került ahhoz, hogy meglegyen neki a 180 millió főt számláló követőtábor az Instagramon. Gondoljunk csak bele, 180 millió ember… Felfoghatatlanul nagy számok ezek, amiknek a segítségével dollármilliókat keresnek a hírességek.
A múltban hatalmas pénzeket kellett kifizetni a televíziós reklámokra vagy óriásplakátokra. A technika fejlődésével új, és sokkal egyszerűbb hirdetési formák jelentek meg a piacon, köszönhetően például az Instagramnak.
Enyhe túlzással már mindenkinek van Instagram oldala, ami nemzetközi szinten is hatalmas teret hódított, nemcsak Amerikában. Maga az ötlet pofonegyszerű, de sok esetben az ilyen ötletekből lesznek a legnagyobb sikerek.
Kardashian az Instagramon elért eredményei miatt is annyira sikeres. Amikor közel 180 millió követővel rendelkezel, és a képeidet több millióan likeolják, nagyon értékessé válik a közösségi médiás felületed.
Ennek kapcsán Kim most egy újabb nagyon vadító, testhezálló fehérneműt osztott meg a követőivel, akik potenciális vásárlók is. Ez nemcsak a nőkre értendő, mivel a férfiak ajándék gyanánt is vásárolhatnak a skims.com-ról.
A képen látható kollekció 4 különböző színnel indul XXS-es méretekben. A sztár nagyon egyedi és rendkívül vadító módon reklámozta a kollekció egyik új darabját. Nehéz sokkal többet hozzáfűzni ehhez…