Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
356,27 Ft
Euró
394,69 Ft
Font
467,38 Ft
Bitcoin
59,761 $

Kiderült, miért nem használtak darut a Keleti pályaudvarnál a műszaki mentésnél

Többek között arra is választ kaphattunk, miért nem használtak darut a műszaki mentésnél a Keleti pályaudvarnál a vonatkisiklás után.

...svg content...Fotó: MÁV
Baleset

Kiss László

Szerkesztő

A MÁV hivatalos tájékoztatása szerint kedden 11 óraára befejezték a szakemberek a helyreállítási munkálatokat a Keleti pályaudvaron, a bevezető vágányokon, aminek kapcsán Lázár János miniszter is reagált, mondott néhány szót.

A munka végeztével már Kőbánya felső és Ferencváros (Kelenföld) felé sincs korlátozás. A közleményben megjegyzik, a járművek műszaki mentését már éjszaka megkezdték, és az utolsó siklott kocsi beemelése is hétfőn kora délután megtörtént. Emelőberendezésekkel helyezték vissza az öt kocsit, nem volt szükség darukra, és a szakemberek így is gyors munkát végeztek. Soron kívül Szentkirályi Alexandra: „Magyar Péter nem bír a vérével, Karácsony hallgat, mint a sír”

Máskülönben a felsővezeték-rendszer elbontását is el kellene rendelni, ami a kárelhárítás idejét szintén meghosszabbította volna. Kiderült, hogy már vasárnap késő estétől közel száz munkatársunk dolgozott a helyszínen, akik dicséretet érdemelnek.

A vasúti pálya gyors helyreállításának köszönhetően kedden hajnaltól már a hatvani és az újszászi vonalról a vonatok nagy része a Keletibe érkezett, mert a Kőbánya felső felé vezető három vágányon feloldották a korlátozásokat, majd a délelőtti órákban fokozatosan állt vissza a rend a hegyeshalmi és a pécsi vonal vonatainál is, miután a két ferencvárosi vágányon is megindulhatott a forgalom. Déltől pedig már az eredeti közlekedési rend érvényes, pár perces késések még előfordulnak.

Szörnyű halált okozott egy robot, egy fiatalember volt az első áldozat

45 évvel ezelőtt tragikus eset történt a Ford egyik üzemében, a család perre ment.