Egy olyan funkciót szüntetnek meg rövidesen, amit minden ügyfél használt.
Az OTP Bank tájékoztatása szerint 2025. május 5-től megszűnik annak a lehetősége, hogy mobiltelefonos böngészőn keresztül lépjenek be ügyfeleik az InternetBank felületére.
A bank tájékoztatása szerint ettől az időponttól kezdve csak az OTP MobilBank alkalmazás segítségével lehet majd elérni az online banki szolgáltatásokat mobilkészüléken.
A változást a bank biztonsági megfontolásokkal indokolja, s arra kér minden érintettet, hogy töltsék le a MobilBank applikációt, majd végezzék el a szükséges regisztrációt a zavartalan mobilos bankolás érdekében.
Fontos kiemelni, hogy ez a változás nem azt jelenti, hogy megszűnik a mobilos hozzáférés, csupán a webes böngészőn keresztüli használatot korlátozza a pénzintézet. Az internetbank továbbra is elérhető marad asztali számítógépről, és mobilon kizárólag az alkalmazáson keresztül lehet majd belépni.
NE HAGYD KI
A bejelentésre azt követően került sor, hogy a héten több alkalommal is fennakadások tapasztalhatók voltak a bank digitális rendszereiben: csütörtök délután például sem a telefonos, sem az asztali felület nem volt elérhető, amit a bank szerint egy szokatlanul nagy nemzetközi túlterheléses kibertámadás okozott.