Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Jól megszokott funkciót szüntet meg az OTP Bank, ez minden ügyfelet érint

Jól megszokott funkciót szüntet meg az OTP Bank, ez minden ügyfelet érint

Jól megszokott funkciót szüntet meg az OTP Bank, ez minden ügyfelet érint
Fotó: Priscilla Du Preez

Egy olyan funkciót szüntetnek meg rövidesen, amit minden ügyfél használt.

Az OTP Bank tájékoztatása szerint 2025. május 5-től megszűnik annak a lehetősége, hogy mobiltelefonos böngészőn keresztül lépjenek be ügyfeleik az InternetBank felületére.

A bank tájékoztatása szerint ettől az időponttól kezdve csak az OTP MobilBank alkalmazás segítségével lehet majd elérni az online banki szolgáltatásokat mobilkészüléken.

A változást a bank biztonsági megfontolásokkal indokolja, s arra kér minden érintettet, hogy töltsék le a MobilBank applikációt, majd végezzék el a szükséges regisztrációt a zavartalan mobilos bankolás érdekében.

Fontos kiemelni, hogy ez a változás nem azt jelenti, hogy megszűnik a mobilos hozzáférés, csupán a webes böngészőn keresztüli használatot korlátozza a pénzintézet. Az internetbank továbbra is elérhető marad asztali számítógépről, és mobilon kizárólag az alkalmazáson keresztül lehet majd belépni.

A bejelentésre azt követően került sor, hogy a héten több alkalommal is fennakadások tapasztalhatók voltak a bank digitális rendszereiben: csütörtök délután például sem a telefonos, sem az asztali felület nem volt elérhető, amit a bank szerint egy szokatlanul nagy nemzetközi túlterheléses kibertámadás okozott.