Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Ismét villant az RTL Klub, mutatjuk, mekkorát

Ismét villant az RTL Klub, mutatjuk, mekkorát

Ismét villant az RTL Klub, mutatjuk, mekkorát
Fotó: RTL Magyarország

Az RTL Magyarország folytatja jó sorozatát, miután megnyerte március első hetét, miközben a TV2 Csoport számait is láthatjuk. Állandó a harc a két rivális között, aminek a nézők örülhetnek leginkább.

Március első hetét is megnyerte az RTL Klub, csoportszinten is tartja az előnyét az RTL Magyarország, a heti top 10-es lista 9 helyén az RTL Klub műsorai szerepelnek, az első négy pedig Keresztanyu epizód lett! A fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben az RTL Klub megnyerte a múlt heti nézettségi versenyt (RTL Klub 12,2 SHR%, TV2 11,9 SHR%), ahogy az RTL Magyarország a nyolc csatornájával tartja vezető helyét a TV2 tizennégy csatornájával szemben (RTL Magyarország 25,0 SHR%, TV2 Csoport 23,7 SHR%) – olvasható az RTL Magyarország közleményében.

A cikk a videó után folytatódik

Az RTL Híradója továbbra is a legnézettebb hírműsor az országban! A 18-49 évesek körében, átlag 18,6 SHR% közönségarányt hoz. A hétköznapok egyértelműen legnézettebb műsora a saját gyártású Keresztanyu. A 18-49-es korcsoportban átlag 15,8 SHR% követi Makkosszállás mindennapjait.

Hétfőn jelentkezett az Életünk története. A Friderikusz Sándor vezette időutazó talkshow a fő kereskedelmi célcsoportban 9,1 SHR%-al futott, legjobban az idősebb, magasabb iskolai végzettségűek körében ment, a 18+ főbevásárlói célcsoporton 15,5 SHR%-ot ért el. Digitális térben pedig az elmúlt hét legnézettebb tartalma lett, az RTL Most platformon több mint 80 ezer videóindítást generált.

Oroszlán Szonja görög istennőként tekint vissza ránk

A Cápák között, a népszerű üzleti showműsor, a múlt héten dupla epizóddal jelentkezett, a csütörtöki adást a 18-49-esek körében 10,1 SHR% követte, míg pénteken 9,0 SHR%-ot hozott, ez utóbbi azonban 40%-kal több nézőt jelent ugyanebben a korcsportban. A legnagyobb növekedést a fiatalok körében érte el, a 18-39-es korcsoportban több mint duplájára nőtt a műsor nézettsége, a legmagasabb közönségaránya pedig a 18-39 éves férfiak körében volt: itt 13,9 SHR%-ot ért el.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, live+aslive+vendég, 9. hét
Gemius Prism, 4+, RTL Most web+ app, total vv,
2021.03. 08-án lekért adatok alapján