Ismét jó hírek érkeztek a Series X-ről
Az egyik híres játékfejlesztői stúdió vezetője szerint az Xbox következő generációs konzoljában rejlő Velocity architektúra által könnyebb lehet a nyitott világú game-ek elkészítése.
Az egyik híres játékfejlesztői stúdió vezetője szerint az Xbox következő generációs konzoljában rejlő Velocity architektúra által könnyebb lehet a nyitott világú game-ek elkészítése.
A Microsoft már jó ideje felfedte a Series X hardverének konfigurációját, és tudjuk, hogy régóta dolgoznak a színfalak mögött annak érdekében, hogy a júliusi Xbox 20/20 show-n a lehető legtöbb gamert csábítsák magukhoz.
Természetesen a következő konzolháborút is az exkluzív címek fogják eldönteni, ezen a fronton pedig az Xbox sosem volt erős, azonban a gépben szunnyadó technológiai megoldásokra méltán büszkék lehetnek a redmondiak.
A Velocity architektúrát tartják a fejlesztők az egyik legnagyobb előrelépésnek, melynek segítségével a streamelés, a dekompresszió és az SSD funkciói egy nagy egésszé összeállva fergeteges sebességet biztosíthatnak majd a Series X-nek.
Nemrég a CBE Software társalapítója, többek közt a Someday You’ll Return pszichohorror-játékért is felelős Jan Kavan osztotta meg a gondolatait a Microsoft vadonatúj monstrumáról. A GamingBolt online lapnak adott interjúban a szakember elmondta, a Velocity architektúrájának előnyeit leginkább a nyitott világú game-eknél érezhetjük majd.
Mint ahogyan az újabb technológiai változtatásoknál ez megszokott, a Microsoft esetében sem lesz másként – bár a Velocity architektúrájának pozitív hatása papíron jól hangzik, gyakorlati hasznát csak az aktuális game-ekben figyelhetjük majd meg.