Újabb hatalmas lépést tesz a fenntarthatóság felé az Aldi
Az Aldi eddig papíralapú szórólapokat is gyártott, ám most úgy határoztak, ezentúl kizárólag online formában lesz elérhető a 40-48 oldalas szórólap.
A Portfolio számolt be arról, hogy hatalmas lépésre szánta el magát az Aldi: az üzletlánc 40-48 lapos szórólapja januártól csak online formában lesz elérhető a vásárlók számára az Ladi Magyarország honlapján és saját applikációjukban.
A papíralapú szórólapból pedig csak egy kétoldalas kivonatot készítenek ezentúl, melyet országosan fognak terjeszteni. A bejelentés szerint 2023 januárjától megszűnik a papíralapú szórólap gyártása és terjesztése is az Aldi Magyarországnál, noha a legfrissebb akciókat összesítő szórólap ugyanúgy elérhető lesz online formában.
Januártól tehát csak egy kétoldalas kivonatot fog országos szinten terjeszteni az Aldi, melyen az aktuális akciókat vehetik szemügyre a vásárlók, a flyeren pedig a vállalat elhelyez majd egy QR-kódot is, melyet beolvasva az összes akciót tartalmazó online szórólapot el lehet érni.
Számításaik szerint ezzel az intézkedéssel éves szinten akár 5000 tonna papírhulladékkal kevesebbet termelnek majd, de a működési költségek is csökkennek a karbonlábnyom-csökkenés nyomán. Környezetterhelés tekintetében a 40-48 oldalas szórólap megszüntetése 60 százalékos csökkenést jelent.