Hasznos mentési funkciókat kapott a Cyberpunk 2077
Alig három hétre vagyunk a futurisztikus RPG-akciójáték megjelenésétől, amit már a rajongókon kívül a fejlesztők is régóta várnak, hiszen egy közel nyolc éve készülőfélben lévő game-ről beszélünk.
Alig három hétre vagyunk a futurisztikus RPG-akciójáték megjelenésétől, amit már a rajongókon kívül a fejlesztők is régóta várnak, hiszen egy közel nyolc éve készülőfélben lévő game-ről beszélünk.
A Cyberpunk 2077 fontos gameplay-eleme a Life Path kiválasztása, mely során a játékosnak kell meghatároznia V életútját és történetét, ez alapján pedig többféle módon bontakozhat ki a játék teljes sztorija.
Összesen három Life Path áll majd a rendelkezésünkre: a vállalatközpontú Corpo, az utcai nevelésű Street Kid és a kívülálló Nomad. Mindegyik opció V-t bizonyos előnyökkel és hátrányokkal ruházza fel a többihez képest, és természetesen befolyásolja a game végkimenetelét is a döntésünk, ezzel kapcsolatban viszont felmerült a kérdés, hogy ha valaki párhuzamosan szeretné kipróbálni az összes lehetőséget, akkor mentésnél megjelenik-e egyáltalán, hogy melyik Life Pathet választottuk.
A rajongók aggodalmukat fejezték ki az ügy kapcsán a Twitteren, az egyik júzer bejegyzésére pedig nem más, mint a CD Projekt Red fejlesztői gárdájának minőségbiztosítási fejese reagált.
Łukasz Babiel megcáfolta a korábbi pletykákat, miszerint nem lehet majd megkülönböztetni a különböző mentéseket, és hozzátette, egy egyszerű jelöléssel lesznek ellátva a save slotok, így ha kedvünk tartja, könnyedén ugrálhatunk egyik Life Path-ről a másikra.
Az egyelőre továbbra is kérdéses, mi van akkor, ha valaki két eltérő játékot indít el, de ugyanazt a Life Path-et választja – vajon miként jelölheti a rendszer ezeket a mentéseket? Ahhoz, hogy ezt megtudjuk, valószínűleg még december 10-ig várnunk kell, a Cyberpunk 2077 ugyanis ekkor jelenik meg hivatalosan PC-re, PS4-re, Google Stadiára és Xbox One-ra – feltéve, ha nem halasztják el újból minden idők talán legfelhájpoltabb játékát.