Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A Google egy utolsó játékkal int búcsút a Stadiának

Mielőtt még a szolgáltatás január 18-án végleg megszűnik, a Google egy utolsó, búcsújátékkal érkezett.

...svg content...Fotó: Unsplash/RoonZ nl
Konzol/Videójátékok
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő
TÉMÁK

A GameSpot jelentése szerint a Google egyfajta végső búcsúként feltett egy utolsó játékot a Stadiára, mielőtt a szolgáltatás január 18-án végleg megszűnik. A Worm Game című játékot a Stadia csapata használta korábban a szolgáltatás belső tesztelésére.

A Google a következőképpen jelentette be a búcsújátékot: Soron kívül Sok fiatalt fenyeget a túlzott költekezés veszélye karácsonykor

„A Worm Game egy szerény cím, melyet a Stadia számos funkciójának tesztelésére használtunk, még jóval a 2019-es nyilvános indulásunk előtt, egészen 2022-ig. Nem ez a cím fogja elnyerni az év játéka díjat, ám a Stadia csapata sok időt töltött vele, ezért úgy gondoltuk, megosztjuk veletek. Köszönjük, hogy velünk játszottatok, és köszönünk mindent.”

A címből adódóan a játékosok egy férget irányítanak, céljuk pedig, hogy felfalják a képernyőn látható gyümölcsöket. Nincs túlgondolva a játék, ugyanis ahogy egyre több gyümölcsöt fal be a féreg, annál nagyobb lesz. Tulajdonképpen egy újragondolt Snake-ről van szó, pár extra móddal és különböző szintekkel.

A Google még 2022-ben jelentette be, hogy elkaszálja a Stadiát, ám ezzel együtt azt is megosztották, hogy minden Stadia vásárlást, hardvert és szoftvert visszatérítenek minden játékosnak. A Google akkor azzal indokolta a szolgáltatás leállítását, hogy a Stadia nem volt képes bevonzani a felhasználókat oly mértékben, mint ahogy azt ők eltervezték.

Hamarosan egyszerűsödik az örökbefogadási folyamat Magyarországon

A kormány ígérete szerint ezentúl könnyebb lesz az örökbefogadási folyamat.

Sok fiatalt fenyeget a túlzott költekezés veszélye karácsonykor

Legyen szó ismeretlen helyek felfedezéséről, izgalmas koncertekről vagy egy különleges vacsoráról, a Z generáció olyan ajándékokra vágyik, amelyek életre szóló élményeket hoznak, s a pénzt sem sajnálják ezekre.