A Google ötletének hála nem kell többé perceket várni a telefonos ügyfélszolgálatokon
Rengeteg időt megspórolhatnak az embereknek, ha beválik a keresőóriás legújabb fejlesztése.
Már tesztelés alatt áll a Google következő nagy dobása, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy ne kelljen perceket várniuk arra, hogy az ügyfélszolgálaton egy élő személlyel beszélhessenek. A Google Pixel telefonokon elérhető funkciót várhatóan hamarosan kiterjeszti a keresőóriás.
A Pixelben már ismert megoldás az ügyfélszolgálatos menüben való navigálást és az azt követő hosszadalmas várakozást rövidítette le, legalábbis a felhasználó szemszögéből, aki egy értesítést kapott, amikor végre kapcsolták számára az ügyfélszolgálatos munkatársat – írja a Zdnet.
A fejlesztés most még csupán a Search Labs felhasználói számára elérhetők, és viszonylag kevés, alig kéttucatnyi vállalat támogatja a használatát, ám pozitív visszajelzések esetén valószínűleg mindenki számára elérhetővé teszik majd az úgynevezett híváskérést.
Ennek során azt is meg lehet adni, milyen célból keresik az adott ügyfélszolgálatot, így a vállalat részéről is lerövidülhet a megoldás, hiszen mire a feleket egymáshoz kapcsolják, addigra már a call centeres is fontos részleteket tudhat meg. Arról azonban egyelőre nincs információ, hogy a Google mikorra tervezik a fejlesztés széleskörű bevezetését.