Geszti Péter rájött, minek köszönheti Azahriah az óriási sikerét
Szerinte ha a fiatal előadó korábban azzal ugrott volna elő, hogy sneakereket gyárt, „azt is megvásárolták volna tőle pokoli mennyiségben”.
Geszti Péter nemrégiben interjút adott, amelynek során több téma is szóba került. Egyebek mellett az, hogyan tudott megújulni az évek alatt, de kitért a személyes márkaépítésre, Magyarország aktuális helyzetére, valamint a testi-lelki egészség fontosságára. Mint mondta, neki egyszerre sikerült sok olyan dologgal foglalkoznia, „amelyek tulajdonképpen valahol érintkeztek egymással, csak elsőre nem tűnt fel”: legyen szó a reklámkommunikációs szakmáról, a zeneiparról, vagy akár a dalszövegírásról.
Amikor valamelyikben egy kicsit elkopott vagy elfáradt, akkor tudott a másikkal foglalkozni, van egy olyan készségkészlete, ami „leginkább arra a szerencsés lelkialkatra épül, ami vagyok”. Emellett próbál mindig nyitottan gondolkodni, nem azt keresi, hogy mennyi pénzt lehet keresni valamivel, „mert akkor egy csomó mindent nem kellett volna abbahagynom, amit elkezdtem”. Időt és energiát pedig csak abba és addig fektet, amíg úgy érzi, hogy az inspirálja, s érdemes foglalkozni vele.
Geszti egyúttal azt is elárulta, szerinte mi tette Azahriah-t sikeressé. Itt azzal kezdte, ma már a személyes márka nagyon hamar kiépül. „Ha azt nézem, hogy Magyarország legújabb popcsillaga, Azahriah, ő viszonylag úgy tűnik, hogy hamar lőtte fel magát, pedig ez sem igaz, mert ő is hosszú éveken keresztül influenszerként gyűjtött maga mögé vagy alá egy félmilliós követő tábort, és amikor előugrott hirtelen azzal, hogy hohó, itt vannak a zenéim, akkor rögtön óriási mennyiségű vásárlója lett” – magyarázta a Maszolnak adott interjúban, amit az Index szemlézett.
„Ha előugrott volna azzal, hogy milyen gyönyörű sneakereket tudok én gyártani, azt is megvásárolták volna tőle pokoli mennyiségben” – vélekedett. Mindemellett úgy gondolja, a személyes brand legfontosabb része a hitelesség, a függetlenség és a kvalitás. A technológiai platformok megsokszorozzák az információk be- és kiáramlásának lehetőségét, de szerinte nem ez a lényeges, az ember ne küzdjön ellene, hanem maradjon annál az ízlésnél, ami igazán ő.
„Ilyen értelemben pedig tök jó, hogy van Azahriah, meg tök jó, hogy van Wellhello meg ByeAlex, meg egy csomó tehetséges magyar srác van. Nem neked szól. Nem kell, hogy vele menj egyébként, majd a gyerekeid vagy az unokáid vagy az akárkijeid úgyis majd mondják neked, hogy mi a tuti. Te csak arra figyelj, ami neked tetszik. Én is ezt csinálom. Különben nem maradna elég időd és energiád, hogy feldolgozd a világ különböző impulzusait. Legyen az zenekar vagy hír, vagy bármi” – fogalmazott Geszti.