A Főtaxi ezentúl üzleti csomagokat is szállít
A személyfuvarozó vállalkozás a home office elterjedésére kíván ezzel reagálni.
Az évekkel ezelőtt érvénybe lépett fix tarifák, valamint az elmúlt időszak járványhelyzete jelentős mértékben átalakították a személyfuvarozási piacot, ami új stratégiákra kényszerítette a taxitársaságokat is. A hatóságilat rögzített árak ellenőrizhetőbb rendszert eredményeztek, piaci résztvevőket pedig árverseny helyett a szolgáltatás minőségének emelésére késztette.
Az utasok nem csupán a kényelmesebb autókat részesítik előnyben, hanem elvárás lett az elektromos vagy hibrid járművek flottába integrálása, vagyis a zöldebb fuvar, különösen a 18-35 éves ügyfelek körében. Persze növeli a szolgáltatás prémium érzetét is, ha rendelés után egy Tesla érkezik az utasért – írta a Portfolio.
A taxirendelést is elérte a huszonegyedik század, jelenleg a Főtaxi rendeléseinek egyharmada applikáción érkezik. A digitális csatornákon érkező rendelések számát tovább növeli a novemberben bevezetett robotdiszpécser is, amivel év végére a taxirendelések több, mint fele történt digitális módon.
A lezárások, valamint a home office elterjedése ugyanakkor kiesést okozott a szállításban, és már most látszik, az új típusú munkavégzés a jövőben is velünk fog maradni. A Főtaxi az új kihívásra válaszolva a piaci rést kezdte keresni, ami Reich Ádám, a Főtaxi vezérigazgatója szerint az üzleti szegmensben a csomagszállítás jelenti.
Korábban elegendő volt az aláírásra váró dokumentumokat az egyik szobából a másikba vinni, most azonban ugyanezt a városon belül kell megoldani. A napokban indult új szolgáltatás az üzleti, irodai szegmensre koncentrál, egyelőre más területre a vállalkozás nem kíván belépni.