Fontos támogatást kapott a PS5 és az Xbox Series X
Az Unreal Engine 4.25-ös frissítésével az Epic Games mostantól a next-gen platformokon is elérhetővé teszi a játékfejlesztők számára a motor használatát.
A legújabb update-nek köszönhetően a játékkészítők sokkal gördülékenyebben tudják majd a karácsonykor megjelenő új generációs konzolokra elkészíteni a várva várt game-ket.
Az Epic a hivatalos közleményben azt írta, hogy ez csupán egy elsődleges PS5 és Series X támogatás, az optimalizációval és certifikációs követelményekkel kapcsolatos javítások egy későbbi csomagban érkezhetnek az év folyamán.
Az Unreal Engine Fortnite-ban tesztelt Niagara vizuális effekt-rendszere a 4.25-ös verzióban elhagyta a bétát, így készen áll a teljes bevetésre. Az Epic hozzátette, hogy a Microsoft HoloLens 2 VR-szemüvegét ugyanúgy támogatja az új frissítés, valamint az Chaos fizikai és destrukciós rendszeréhez is érkeztek további fejlesztések, mint ahogyan javítottak az árnyékmodelleken, az audio funkciókon és sok más egyében is.
Az Unreal Engine az egyik leggyakrabban használt játékfejlesztői platform a világon, amelyet több AAA game alkalmazott már. Az Epic 2015 márciusában tette ingyenessé a játékmotort, azonban használat esetén a stúdióknak a bevételek bizonyos részét vissza kell szolgáltatniuk az amerikai vállalatnak.
A Valve-val vetélkedő Epic Games Store-on minden egyes megvásárolt játékra 5%-os Unreal-adót tesznek, amellyel még hosszú időre életben tudják tartani az engine-jüket.
Közben újabb lepel hullt le a Microsoft next-gen konzoljáról: