Félmeztelen testépítők viszik ki a sushit a vásárlóknak a koronavírus idején
A japánban lévő éttermeket is erősen érintette a koronavírus okozta válság. Hiába a korlátozások enyhítése, a helyiek még mindig nem szoktak vissza az éttermekbe, mert továbbra is tartanak a fertőzés lehetőségétől.
A japánban lévő éttermeket is erősen érintette a koronavírus okozta válság. Hiába a korlátozások enyhítése, a helyiek még mindig nem szoktak vissza az éttermekbe, mert továbbra is tartanak a fertőzés lehetőségétől.
Emiatt több étteremnek is nagyon kreatívnak kellett lennie, hogy valamilyen módon visszacsábítsa a vásárlóit. Önmagéban a házhoz szállítás nem elegendő, szükségesek bizonyos extra szolgáltatások, amik meggyőzik az embert.
Egy japán sushi-étterem „vírusszenzációvá” vált, miután félmeztelen kigyúrt férfiak értékesítik az ételeket. Japánról tudjuk, hogy mennyire nyitottak az emberek az újdonságokra, vagy az őrültségekre, és ez most sem volt másképp.
Az internetes megrendelések igazi extrája, hogy az ügyfelek nagyon kigyúrt férfiaktól, testépítőktől vehetik át az ételeiket. Hamar híre ment a városban az újdonságnak, és a közösségi médiában egyik pillanatról a másikra őrültek meg az emberek a szolgáltatásért.
Masanori Sugiura, egy 60 éves étterem-tulajdonos egy egészen innovatív megközelítést választott a járvány sújtotta vállalkozásának helyreállításához, ami úgy tűnik, működik. Profi testépítők lettek a futárok, akik ételt szállítanak az ügyfeleknek.
Az úr üzletét is erősen sújtotta a COVID-19 járvány. Az áprilisi-júniusi bevétele mindössze 10 millió jenre esett vissza. Korábban egy szokásos negyedév 100 millió jent, azaz körülbelül 940 ezer dollárt hozott számára.
A szállítók között van egy 41 éves férfi is, aki testépítő, és elhívta a barátait, hogy csatlakozzanak ehhez a különleges szolgáltatáshoz, akik a pandémia miatt elvesztették a munkájukat. Az étel kiszállásakor a macsó pasik leveszik a pólójukat és egy kicsit pózolnak is az ügyfelek előtt, akik természetesen képeket készíthetnek róluk, miközben tartják a társadalmi távolságot.
Az ügyfelek örömmel fogadták az újdonságot, és a szolgáltatásból származó havi bevétel 1.5 millió jent hozott, amiről az RT International is beszámolt. Ahhoz, hogy valaki egy ilyen szolgáltatást kapjon, legalább 7000 jen értékben kell rendelnie, ami 66 dollárnak felel meg.
Több mint 500-an fertőződtek meg koronavírussal Magyarországon, 3 ember elhunyt