Évi 3 milliárd dollárt is hozhat a Netflixnek a reklámok bevezetése
Épphogy elindult a Netflix reklámokkal tűzdelt, ám olcsóbb előfizetéses verziója, a vezetőség már most elégedett, hiszen prognózisaik szerint ez éves szinten több mint 3 milliárd dollárt hozhat majd a konyhára a jövőben.
A Deadline jelentése szerint annak ellenére, hogy az Egyesült Államokban még csak pár hónapja vezették be a Netflix új, reklámokkal tűzdelt, ám olcsóbb előfizetéses verzióját, már most látszik, hogy a havi 7 dollárért elérhető verzió nagyon sok pénzt fog hozni a konyhára.
Greg Peters, a Netflix társ-vezérigazgatója a vállalat negyedik negyedéves eredménybeszámolója során részletezte a reklámalapú előfizetés sikerét, s megosztotta, hogy az új, egyben olcsóbb opció „szilárd” új előfizetőket hoz, ami előnyös a Netflix számára.
Becsléseik szerint az új előfizetéses opció éves szinten akár több mint 3 milliárd dollárt is hozhat majd a konyhára, s bár Peters rámutatott, még csak most vezették be, már most fejlődtek és elmondása szerint látják „az előttük álló pályát”.
A jövő kapcsán a Netflix pénzügyi igazgatója, Spence Neumann kijelentette, pontosan tudja, hogy a reklámalapú streaming területén a Hulu a legnagyobb versenytársuk, ugyanakkor meggyőződése, hogy a Netflix képes lesz felvenni a versenyt velük.