Erre számíthatunk a Borderlands-mozival kapcsolatban
Nem, tényleg nem egy egyszerű élőszereplős videojáték lesz a Borderlands-mozi.
Randy Pitchford, a Gearbox vezérigazgatója és a Borderlands írója tisztázta: a Borderlands moziverzuma valóban eltér a Borderlands videojáték-univerzumától. Pitchford nyilatkozatára azért volt szükség, mert néhány rajongó teljesen kétségbeesett, miután bemutatták a készülő film cselekményének szinopszisát.
A Lionsgate múlt héten fedte fel a szinopszist, és azt is elárulták, Atlas szerepében Edgar Ramirez csatlakozik a színészgárdához Cate Blanchett, Haley Bennett, Jack Black, Kevin Hart és Jamie Lee Curtis mellé.
A cselekmény összefoglalójából kiderült, hogy némileg eltér majd a Borderlands történetvezetésétől, bár ez leginkább abban nyilvánul meg, hogy Atlas lesz az antagonista, aki korábban csak kevés szerephez jutott a sztoriban. Többen attól is kétségbeestek, hogy egyelőre nem volt szó az ún. Vaultokról és Handsome Jackről – foglalta össze az IGN.
Pitchford a Twitteren próbálta nyugtatni a kedélyeket azzal, hogy kijelentette: a rajongók által felfedezett eltérések valóban különbségek a moziverzum és a videojáték-univerzum között.
– írja Pitchford.
A film rendezője, Eli Roth és írója, Craig Mazin (akit a Chernobylról és a készülő Last of Us-ról ismerhetünk) egy vadonatúj történetet próbál elmesélni a Borderlands univerzumának egy új verziójával, a játékból már jól ismert karakterekkel és témákkal. Néhány rajongó mégis csalódottságát fejezte ki, és valószínűleg ez az oka annak, hogy Pitchford megpróbálta tisztázni a helyzetet.