Érdekes információk derültek ki az egyik Series X játékról
A STALKER 2 fejlesztése mögött álló csapat nemrég válaszolt a leggyakrabban feltett kérdésekre, amelyekből sok mindent megtudhattunk a game-ről.
A STALKER 2 fejlesztése mögött álló csapat nemrég válaszolt a leggyakrabban feltett kérdésekre, amelyekből sok mindent megtudhattunk a game-ről.
A csernobili környezetben játszódó FPS következő része alighanem izgalomba hozta a teljes gamer-társadalmat, függetlenül attól, hogy éppen konzolos vagy PC-s játékosokról beszélünk. Több éve pletykálták már, hogy készülőfélben lehet a STALKER 2, azonban az Xbox Games Showcase júliusi bemutatójáig semmi hivatalosat nem tudhattunk meg a game-mel kapcsolatban.
Az eredeti STALKER még 2007-ben jelent meg, és elmondhatjuk, hogy akkoriban az egyik leginnovatívabb és legátélhetőbb címként tartották számon, mivel egy az egyben képes volt átadni az atomkatasztrófa sújtotta táj zord körülményeit és légkörét.
A STALKER 2 trailere rendesen felcsigázta mindannyiunk fantáziáját, láthattuk benne, micsoda atmoszféra előállítására lehet képes a next-gen konzol, valamint tökéletesen demonstrálták, miként nézhet ki Pripjaty és térsége. Sajnos hozzá kell tenni, a fejlesztők csupán egy úgynevezett target rendert mutattak be, ami azt jelenti, hogy még csak céljukként tűzték ki, hogy ezeket az elemeket beemelik a játékba.
A Twitteren zajló kérdezz-felelekben a stúdió képviselői hozzátették, hogy a valaha volt legnagyobb nyitott világú FPS-t szeretnék megalkotni, melynek sztorija és befejezése az első részhez hasonlóan többféleképpen valósulhat majd meg.
A programozó csapat megerősítette, hogy a megjelenés első napján ingyenessé teszik a játékot Xbox Game Pass-en, ami nem meglepő, hiszen a július 23-i show-n látott game-ek kivétel nélkül érkeznek a Microsoft előfizetői szolgáltatásába.
Mi sem bizonyítja a rajongók hűségét a STALKER széria iránt, mint az a tény, hogy a trailert eddig már sokkal többen nézték meg, mint a Series X húzócímének számító Halo Infinite ízelítőjét, nem beszélve a rendkívül pozitív lájk-diszlájk arányról. Reméljük, hogy a fejlesztők tudatában vannak a hype-nak, és egy fantasztikus játékot tesznek majd le az asztalra.
Ne hagyd ki: