Kiderült, mennyi pénzt hozott Elon Musk újítása a felhasználóknak
A Twitter megvásárlása óta Elon Musk több olyan fejlesztést is eszközölt, melyektől extra bevételt remélt.
A korábbi Twitter, mai nevén X jelentős változásokon ment keresztül, mióta Elon Musk lett a vállalat tulajdonosa. A legjobb példa erre a platform nevének X-re történő megváltoztatása volt, de szintén említésre méltó a vállalat hirdetési bevételek megosztására épülő programjának elindítása is.
Ennek keretében az X úgy kezdett el pénzt keresni, hogy a bejegyzéseknél megjelenő hirdetésekből származó bevétel egy részét a tartalomgyártóknak adta.
Most Linda Yaccarino, az X vezérigazgatója azt is elárulta, hogy a reklámbevétel-megosztási program keretében eddig mennyi pénzt fizettek ki a tartalomgyártóknak.
A vezérigazgató tájékoztatása szerint az elmúlt három hónapban közel 20 millió dollárt fizettek ki a tartalomgyártóknak, mindez pedig mások érdeklődését is felkeltheti, ami az X számára is jövedelmező lehet.
Ki vehet részt a programban?
Ahhoz, hogy tartalomkészítőként pénzt keress az X-en, három feltételnek kell megfelelni.
Ezek közül az első, hogy elő kell fizeti az X Blue-ra, vagy pedig ellenőrzött szervezetként kell fenntartani a fiókot. A második egy viszonylag könnyen elérhető feltétel, hiszen a fióknak legalább 500 követővel kell rendelkeznie, a harmadik azonban már nehezebb, ugyanis az elmúlt három hónapban legalább 15 milliós elérést kell bezsebelni a posztokkal.
Amennyiben mindhárom feltételt sikerült elérni, az X bal oldali menüjében fellelhető monetizáció menüpontban lehet jelentkezni a programba.