Az egyik legnépszerűbb márka búcsúzik Magyarországtól
A vállalat közlése szerint itt az idő, hogy megszokjuk, ezentúl nem láthatjuk a Sága márkanevet a boltok polcain.
A Portfolio a Master Good sajtóközleménye nyomán számolt be arról, hogy Magyarország legnagyobb baromfifeldolgozója 2020-ban felvásárolta a Ságát, a hazai piacvezető baromfi húskészítményt gyártó vállalatot, mely olyan márkákat adott nekünk, mint a Dino, a Selyemsonka, vagy épp a most 25. születésnapját ünneplő, rendkívül népszerű Füstli.
A Matser Good közlése szerint azonban eljött az idő, hogy a Master Good márka jóval hangsúlyosabb módon jelenjen meg a csomagoláson, ezzel párhuzamosan pedig a fogyasztóknak is hamarosan el kell búcsúzniuk a Sága márkanévtől. A sajtóközlemény szerint azonban egyelőre mindkét márkajelzést láthatjuk majd a termékeken.
Bárány László hozzátette, a cégcsoport korábban nem rendelkezett készítménygyárral, ám az akvizícióval lehetővé vált, hogy teljesen bezárják az integrációt a továbbfeldolgozói szegmensben. Az akvizíció lezárása óta pedig a vállalat a gyártási technológia fejlesztésére fordította idejét: mintegy 4,5 milliárd forintot költöttek gépekre, termékeikkel pedig Magyarországon kívül a régióban is megjelennek.
A változások sorában a következő az alapanyag beszerzési forrása: a Sága ugyanis eddig vásárolt alapanyagokból készítette termékeit, ám a Master Good baromfifeldolgozó hátterének köszönhetően GMO-mentes termelésből származó csirke alapanyagokat fognak használni.
A közleményben rámutattak, a fogyasztók számára a Sága márkanév rendkívül magas, közel 100 százalékos ismertséggel bír. Bárány László ennek kapcsán megjegyezte, ők is tudják, hogy bátor lépés részükről elengedni egy ilyen népszerű márkanevet, így egyelőre a co-branding megoldást alkalmazzák, magyarul a termékeken egy ideig mindkét logó látható lesz, hosszabb távon azonban csak a Master Good márkát tartják meg.