Az EA magabiztos, ragaszkodik ahhoz, hogy a Battlefield remek cím
Noha a Battlefield tényleg egy remek játék, az elmúlt pár évben nem remekelt, ennek ellenére az EA kitart amellett, hogy a cím üzleti stratégiájuk „jelentős részét” képezi.
Az elmúlt pár év nem volt túlzottan kegyes az EA Battlefield-sorozatához: a Battlefield 2042 2021-es megjelenése azonnal kivívta a rajongók haragját, hiszen a tartalom hiányos volt, a játékmenetben rendkívül népszerűtlen változtatásokat eszközöltek, melyeket végül csak több mint fél évvel később módosítottak.
Az EA később úgy határozott, törli a cím mobilos verzióját, sőt, újabb csapást mért a rajongókra, amikor bejelentette, három régebbi címet is törölni kíván a listáról, melyek közül az egyik decemberben teljesen játszhatatlanná válik.
Ezek alapján pedig nem meglepő, hogy nagyon sok gamer csalódott, noha az EA vezérigazgatója, Andrew Wilson továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy a Battlefield „még nem halt meg”.
Számos másik játékipari szereplőhöz hasonlóan májusban az EA is közzétette pénzügyi eredményeit, valamint előrejelzéseit a 2024-es pénzügyi évre vonatkozóan: noha a vállalat kiadási ütemtervében nem szerepel új Battlefield-játék, Wilson többször is megemlítette azt a befektetőkkel folytatott kérdezz-felelek során.
A GamesRadar jelentése szerint arról is szót ejtett, hogy a „Battlefieldet teljesen új módon hozza vissza a jövőben”. Noha azt nem pontosította, hogy mit ért ezalatt, e kijelentés azt sugallja, hogy a sorozatot a háttérbe szorítaná és másra összpontosítaná az erőfeszítéseit, s javarészt a Battlefield 2042 kudarcaiból levont tanulságokat használná fel a franchise megújítására.