Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,35 Ft
Euró
392,83 Ft
Font
457,70 Ft
Bitcoin
64,079 $

A dühös Tesla-tulajdonosok éhségsztrájkkal próbálják felhívni Elon Musk figyelmét

Több probléma is felmerült az elektromos járművek kapcsán, a vállalat ügyfélszolgálata pedig kritikán aluli, így a norvégoknak végül elfogyott a türelmük.

Fotó: Teslák sorakoznak a Tesla Motors amerikai elektromosjármű-gyártó Gigafactory nevű gyárának építési területén a Berlin szomszédságában fekvő Grünheidében 2022. március 21-én, egy nappal a gyár hivatalos megnyitója előtt. MTI/EPA/Clemens Bilan
Európa

Koós Alexandra

Szerkesztő

Norvégiában a Tesla az egyik legkelendőbb márka immár évek óta, ami nyilván nem jelenti azt, hogy sosem adódik egyetlen probléma sem a járművek kapcsán, az viszont kifejezetten meghökkentő, hogy a cég mennyire nem figyel oda a vásárlók problémáira.

Nemrégiben ugyanis a norvég Tesla-tulajdonosok egy csoportjának egynapos éhségsztrájkot kellett hirdetnie, hogy felhívják Elon Musk figyelmét az autók hibáira, valamint arra, mennyire minősíthetetlenül kezeli a panaszokat az ügyfélszolgálat. Soron kívül Kettészakadt a Mercedes, ami a hídnak csapódott Szegeden (fotók, videó)

Az általuk említett hibalista pedig meglehetősen hosszúra sikeredett, többek között szerepel rajta nem működő vagy magától kinyíló ajtó, rossz fényezés, ablaktörlő, reflektor és légkondi-problémák, besárguló képernyők, hideg időben jelentkező üzemképtelenség, rozsdásodás, és így tovább.

A reklamálók azonban nem is a folyamatos meghibásodás miatt lettek ennyire dühösek, hanem azért, mert a cég ügyfélszolgálata nem válaszol az emailekre, valamint a telefont sem veszik fel, ha pedig visszahívást ígérnek, legtöbbször abból sem lesz semmi.

A tiltakozók szóvivője, Erlend Mørch elmondta, továbbra is szeretnének a Tesla ügyfelei maradni, de a véget nem érő javítások és az ügyfélszolgálat segítőkészségének hiánya miatt elfogyott a türelmük, ezért szánták el magukat egy alternatív figyelemfelkeltési módszer mellett.

Ám nem sokkal azután, hogy a sztrájknak híre ment a közösségi médiában, Elon Musk – véletlenül vagy szándékosan – arról írt a Twitteren, miszerint egy barátja tanácsára böjtölni kezdett, ez pedig igazán jót tett neki – írta a The Drive.

Bármi legyen is az igazság, az kétségkívül tény, hogy a Tesla-modellekkel kapcsolatban már nem először adódtak problémák, így felmerül a kérdés, a cég végül lépéséket fog-e tenni a csalódott ügyfelek kárpótlására, ha már éhségsztrájkba kellett kezdeniük a milliárdos figyelméért.