Egyre többen választják a Disney Plus olcsóbb, hirdetéseket tartalmazó csomagját
Több streaming platform is csatlakozott ahhoz a trendhez, hogy reklámokkal ellátott csomagokat kínálnak, amelyek alacsonyabb áron teszik lehetővé a különböző típusú tartalmak igény szerinti elérését.
A Disney Plus pénteken kiadott közleményében elárulta, hogy új előfizetőinek fele a reklámokkal ellátott csomagokat választja ahelyett, hogy drágább, reklámmentes előfizetést kötne. A szolgáltatás alapváltozata a videók megtekintésekor reklámokat jelenít meg, ez az Egyesült Államokban 7,99 dollárba kerül.
A Disney azt is megjegyezte, hogy 2023 március és szeptembere között a Disney Plus esetében 35%-os növekedést tapasztaltak az elkötelezettség tekintetében. Ezek a számok az év eleji jelentős, 4 millió előfizető elvesztését követően születtek.
Rita Ferro, a Disney globális hirdetésekért felelős elnöke elmondta, nagy öröm számukra, hogy a felhasználók egyre több időt töltenek az alkalmazás használatával.
A Disney Plus mellett a Netflix is kínál már hasonló, reklámokat tartalmazó olcsóbb előfizetői csomagot, mint ahogyan az Amazon Prime is hasonló opció bevezetésére készül.
Az Apple egyelőre azon kevés on-demand tartalomszolgáltatók közé tartozik, amely még nem ragaszkodik a reklámokkal ellátott alapkínálathoz, azonban a vállalat nemrég bejelentette az Apple TV Plus árának emelését, amely 14,90 dollárról 21,90 dollárra ugrott.