Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

DiCaprio filmje már egy hatalmas sci-fit is megelőzött a sorban

DiCaprio filmje már egy hatalmas sci-fit is megelőzött a sorban

DiCaprio filmje már egy hatalmas sci-fit is megelőzött a sorban
Northfoto

Több mint két hónap telt el Paul Thomas Anderson legújabb filmje, az Egyik csata a másik után bemutatója óta, és a produkció még mindig képes nézőket vonzani a mozikba.

Bár már elmúltak azok a hétvégék, amikor a kritikusok által is elismert film vezette a bevételi listákat, az, hogy a PVOD-megjelenés után is képes jegyeladásból pénzt termelni, önmagában figyelemre méltó. Az elmúlt hétvégén a film 66 ezer dollárt hozott 62 amerikai moziból, és ezzel még a frissen bemutatott Springsteen: Szabadíts meg a semmiből című produkciót is megelőzte, ami több mint kétszer annyi moziban futott.

A cikk a videó után folytatódik

Ennek köszönhetően az Egyik csata a másik után globális bevétele immár 202,144 millió dollár, amivel megelőzte Denis Villeneuve nagy sikerű sci-fi filmjét, az Érkezést, mely Amy Adams főszereplésével 202,109 millió dollárt ért el.

A film Rotten Tomatoes értékelése 94%, ami széles körű kritikai elismerést jelent. Nem véletlen, hogy a produkciót az év egyik legjobb filmjeként tartják számon, és az Oscar-díjra is az egyik legnagyobb esélyesként emlegetik. A főszereplők között olyan nevek szerepelnek, mint Leonardo DiCaprio, Chase Infiniti, Teyana Taylor, Sean Penn és Benicio del Toro.

A szakértők szerint DiCaprio és Penn szinte biztos jelölést kapnak, míg Anderson rendezői munkája a legnagyobb esélyt kínálja számára, hogy elnyerje a régóta áhított díjat.

Ross Bonaime, a Collider kritikusa tökéletes, 10/10-es értékelést adott a filmnek, és így fogalmazott: „Az Egyik csata a másik után az a fajta film, amely csak néhány alkalommal születik egy generációban, mesterien megalkotott mű, mely a jelenünkről szól, és meghatározó alkotásként mutatja be, milyen volt ebben a korszakban élni. Anderson ezt humorral, feszültséggel, félelemmel és gondossággal teszi, egy olyan filmben, amely egyszerre a rendező és 2025 legjobbja.”