Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Fontos bejelentést tett az egyik kereskedelmi lánc, ezt érdemes tudni

Fontos bejelentést tett az egyik kereskedelmi lánc, ezt érdemes tudni

Fontos bejelentést tett az egyik kereskedelmi lánc, ezt érdemes tudni
Fotó: Unsplash / Illusztráció

Csütörtökönként nő meg igazán boltjaik forgalma, most elárulták, mi az oka.

Folytatódnak a SPAR árcsökkentő akciói: az áruházakban továbbra is elérhető közel 1000 piros árcímkés termék. Ezek körét hetente változtatja a cég, így mindig újabb és újabb árucikkeket tesznek még vonzóbbá. Az INTERSPAR hipermarketekben 1600, a SPAR szupermarketekben pedig 400 sárga címkés, csökkentett árú termék segíti a vevőket a spórolásban, a MY SPAR applikációban elérhető kedvezmények pedig további pénztárcabarát megoldásokat kínálnak.

„Vevőink az elmúlt évtizedekben már megszokhatták, hogy egyetlen napra sem hagyjuk őket akciók nélkül, hiszen ezzel segíthetünk nekik abban, hogy a vásárlásaikat előre meg tudják tervezni, és jó ár-érték arányban vehessék meg akár az alapvető élelmiszereket, akár a vegyi árukat. Érzékelhetően megnő a forgalom a SPAR szupermarketekben, az INTERSPAR hipermarketekben, a franchise-partnereinknél, valamint az online shopban, amikor csütörtökönként megújulnak akcióink” – magyarázta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezető igazgatója.

Egyúttal arra is kitért: a korábban bevezetett kötelező akciókat is messze túlteljesítették az elmúlt egy év során, hiszen számos árucikknél jóval nagyobb árkedvezményt biztosítottak, és termékcsoportonként több terméket is bevontak az akciókba. Ezzel párhuzamosan pedig a SPAR folyamatosan fenntartotta a fogyasztók által már ismert és kedvelt kedvezményeket, kupon- és hűségakciókat, pénztárcabarát megoldásokkal ösztönözve a takarékos bevásárlást – írja az Origo.

Heiszler Gabriella még megjegyezte: a hetente megújuló „Hihetetlen akciók, szuper árak” akció keretében különösen odafigyelnek arra, hogy olyan, alapvetőnek számító élelmiszerek ára is jelentősen alacsonyabb legyen, amelyekből rendszerint sokat vásárolnak a vevők. De korábban arról is beszámoltunk, hogy rengeteg hűségkártyát gyűjt vissza ez a boltlánc, s ennek kapcsán mire lehet számítani. Mint kiderült, a környezeti terhelés csökkentésén és a digitális megoldások előtérbe helyezésén van a fókusz. Míg ebben a cikkben arról írtunk, hogy a chipsadó nem ért célt, nem esznek egészségesebben a magyarok.