Fontos bejelentést tett az egyik kereskedelmi lánc, ezt érdemes tudni
Csütörtökönként nő meg igazán boltjaik forgalma, most elárulták, mi az oka.
Folytatódnak a SPAR árcsökkentő akciói: az áruházakban továbbra is elérhető közel 1000 piros árcímkés termék. Ezek körét hetente változtatja a cég, így mindig újabb és újabb árucikkeket tesznek még vonzóbbá. Az INTERSPAR hipermarketekben 1600, a SPAR szupermarketekben pedig 400 sárga címkés, csökkentett árú termék segíti a vevőket a spórolásban, a MY SPAR applikációban elérhető kedvezmények pedig további pénztárcabarát megoldásokat kínálnak.
„Vevőink az elmúlt évtizedekben már megszokhatták, hogy egyetlen napra sem hagyjuk őket akciók nélkül, hiszen ezzel segíthetünk nekik abban, hogy a vásárlásaikat előre meg tudják tervezni, és jó ár-érték arányban vehessék meg akár az alapvető élelmiszereket, akár a vegyi árukat. Érzékelhetően megnő a forgalom a SPAR szupermarketekben, az INTERSPAR hipermarketekben, a franchise-partnereinknél, valamint az online shopban, amikor csütörtökönként megújulnak akcióink” – magyarázta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezető igazgatója.
Egyúttal arra is kitért: a korábban bevezetett kötelező akciókat is messze túlteljesítették az elmúlt egy év során, hiszen számos árucikknél jóval nagyobb árkedvezményt biztosítottak, és termékcsoportonként több terméket is bevontak az akciókba. Ezzel párhuzamosan pedig a SPAR folyamatosan fenntartotta a fogyasztók által már ismert és kedvelt kedvezményeket, kupon- és hűségakciókat, pénztárcabarát megoldásokkal ösztönözve a takarékos bevásárlást – írja az Origo.
Heiszler Gabriella még megjegyezte: a hetente megújuló „Hihetetlen akciók, szuper árak” akció keretében különösen odafigyelnek arra, hogy olyan, alapvetőnek számító élelmiszerek ára is jelentősen alacsonyabb legyen, amelyekből rendszerint sokat vásárolnak a vevők. De korábban arról is beszámoltunk, hogy rengeteg hűségkártyát gyűjt vissza ez a boltlánc, s ennek kapcsán mire lehet számítani. Mint kiderült, a környezeti terhelés csökkentésén és a digitális megoldások előtérbe helyezésén van a fókusz. Míg ebben a cikkben arról írtunk, hogy a chipsadó nem ért célt, nem esznek egészségesebben a magyarok.