Már Barcelonában van a Spotify képviselete, hamarosan jöhet a szerződés
A svéd zenei szolgáltató vezetői már napok óta Barcelonában tárgyalnak a szponzori szerződésről.
A küszöbön áll a Sport szerint a Barcelona új szponzorának bejelentése, amely nem más lehet, mint a svéd zenei streaming szolgáltató, a Spotify, amelynek a nevetői napok óta Barcelonában vannak az üzlet véglegesítése céljából.
A Barca és a Spotify már hónapokkal ezelőtt felvette a kapcsolatot egymással, a globális megállapodás akár a Camp Nou tulajdonjogára is kiterjedhet. A katalánoknak pont ez volt a célja, ugyanis így jobb befektetőket szerezhetnek az Espai Barca építéséhez.
Az, hogy az első csapat mezére felkerült a Spotify, szezononként mintegy 60 millió eurót jelent a klubnak, még az is felmerült, hogy az edzőmezen is helyet kapnak a svédet. Az üzletet a következő négy szezonra köthetik meg hosszabbítási opcióval.
Daniel Ek, a Spotify vezérigazgatója személyesen intézte a Barcával folytatott tárgyalásokat, ugyanis annyira nagy futballrajongó, hogy egyszer meg akarta venni az Arsenalt.
Egy másik cég is hajlandó lenne beszállni, a Polkadot nagyjából 30 milliót adna azért, hogy a mez ujjára kerülhessen, azonban a Barca nem bízik a kriptovaluta-üzletben, ezért ennek a megvalósulása még erősen kérdéses.
🚨🚨[ @ferrancorreas🥇] | Spotify will be Barcelona’s main sponsor next season. Official announcement next week. Contract for 4 seasons plus another potential season and a payment of 60 million euros per season. #fcblive pic.twitter.com/Q9J3U9pFAF
— BarçaTimes (@BarcaTimes) February 5, 2022