Az Xbox Series X óriási előrelépés lesz a jelenlegi generációhoz képest
A Bloober stúdió programozóinak véleménye szerint a next-gen konzoloknak hála gördülékenyebben tudják elvégezni a korábban körülményesnek számító feladatokat.
A Bloober stúdió programozóinak véleménye szerint a next-gen konzoloknak hála gördülékenyebben tudják elvégezni a korábban körülményesnek számító feladatokat.
A Bloobernek olyan fantasztikus játékokat köszönhetünk, mint a Layers of Fear vagy a Blair Witch, a következő generációs masinákra pedig az Observer System Redux és a The Medium game-eket fejlesztik.
Az utóbbi egy rendkívül érdekes játéknak ígérkezik, ami a Ratchet & Clank: Rift Apart alapkoncepciójához hasonlóan több dimenziókon való átutazásokra épül majd, amellyel demonstrálni lehet a töltőképernyők eltűnését.
Az EDGE magazin legutóbbi számában a fejlesztők elmagyarázták, miért gondolják úgy, hogy a Series X hardvere korszakalkotó technológia lehet a videójáték-iparban.
Jacek Zieba producer elmondta, eredetileg a jelenlegi játékgépekre tervezték a game-jeiket, azonban a next-gen érkezésével változtattak a terveiken, amellyel rengeteg időt és energiát spóroltak meg. Az Xbox One esetében nagyon sok akadályba ütköztek, az SSD-vel azonban vadonatúj világok nyílhatnak meg a programozók előtt.
A szakember kollégája, Wojciech Piejko hozzátette, az Xbox Series X megoldotta azokat a korábbi gondokat, amelyek gátat szabtak a fejlesztéseknek. Nemcsak a látványvilág lesz sokkal realisztikusabb, hanem a teljes gameplay átélhetőbbé válhat majd.
A The Medium idén év végén fog megjelenni Series X-re és PC-re. A játék során egy médium bőrébe bújhatunk, aki két különböző világban éli egyszerre az életét – az egyikben valódi emberként, a másikban szellemként. Egy gyerekgyilkosság baljós képeit látva egy elhagyatott hotelben kezdhetjük meg kalandjainkat, mely során rengeteg megválaszolatlan kérdésre kell megoldást találnunk.
Kapcsolódó hír: