Átnevezik a Barcelona stadionját, új szponzor érkezik
Hivatalossá vált: a Barca szerződést kötött az egyik legnagyobb zenei streamingszolgáltatóval.
Négyéves együttműködést írt alá a Barcelona és a Spotify, melynek értelmében a következő szezontól a svéd szolgáltató lesz a katalánok főszponzora.
A Rakutent váltó Spotify a hírek szerint mintegy 280 millió eurót fizet a klubnak, a kontraktusban pedig szerepel az a kitétel is, mely szerint a Barcelona stadionja felveszi partnerük nevét, így jövőre Spotify Camp Nou-ra változik a hivatalos megnevezés.
Ezzel 65 éves hagyományt tör meg a Barcelona, 1957-es megnyitása óta ugyanis még soha nem módosítottak a közel százezer ember befogadására alkalmas komplexum nevén – számolt be róla a Marca.
A klub számára ugyanakkor remek hír az új szponzor érkezése, főleg azután, hogy a leköszönő Rakuten a válság hatására 30 millió euróra csökkentette a korábbi 55 milliós éves apanázst.