Annyira erős a PS5, hogy még a techdemót is át kellett írni miatta
Az Unreal Engine 5 techdemójának egyes részleteit kénytelenek volták átírni, mivel egyszerűen nem bírta tartani a ritmust a PlayStation 5 villámgyors meghajtójával.
Az Unreal Engine 5 techdemójának egyes részleteit kénytelenek volták átírni, mivel egyszerűen nem bírta tartani a ritmust a PlayStation 5 villámgyors meghajtójával.
A Sony és a Microsoft next-gen konzolja egyaránt óriási hatással lehet majd a gaming piacra. Mindkét játékgép előreláthatólag év végén érkezik, addig pedig azokra a bemutatókra hagyatkozhatunk csak, amelyeket eddig láthattunk.
Az Epic Games múlt hónapban rántotta le a leplet a lenyűgöző látványvilágot nyújtó Unreal Engine 5 játékmotorról, amely PS5-ön futott. A környezet kidolgozottsága, az eszméletlen részletesség és a valóban káprázatos effektek és gördülékeny játékmenet azt bizonyították, hogy a Sony gépével nehéz lesz harcba szállni.
Bár a grafikai előrelépés megkérdőjelezhetetlen, a legnagyobb fejlődést mégis az SSD-ben látják a szakemberek.
Az Epic Games mérnöki részlegének alelnöke, Nick Penwarden a VG24/7 weboldalnak adott interjúban a következőket mondta:
Penwarden hozzátette, annyira meglepte őket ez a nagy mértékű fejlődés, hogy egyes részeket át kellett programozniuk a játékmotorban:
„Olyan komoly változások történtek, hogy az Unreal Engine magvát képező I/O alrendszert muszáj volt átprogramoznunk.”
Az SSD fontosságát nem győzik elégszer hangsúlyozni a fejlesztők, ugyanis a game-ek készítése rendkívüli módon megkönnyíthető vele, nem beszélve arról, hogy a renderelési folyamatok és a textúrák minőségei is jelentős módon javulhatnak.
Kapcsolódó hír: