Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Rendhagyó terjeszkedési stratégiát dolgozott ki az Aldi

Rendhagyó terjeszkedési stratégiát dolgozott ki az Aldi

placeholder

Pénzjutalommal honorálja az áruházlánc figyelmébe ajánlott legjobb helyszíneket.

Szokatlan módszerrel igyekszik új területekhez jutni az Aldi az Egyesült Királyságban: „nyomravezetői díjat” ajánlott azoknak a helyhatóságoknak vagy magányszemélyeknek, akik a kritériumoknak megfelelő telket vagy bérleményt ajánlanak a vállalat figyelmébe.

A cikk a videó után folytatódik

A Retail Gazette brit portál tudósítása szerint a német diszkontlánc már 9 százalékos részesedéssel bír a brit áruházi piacon, ami szám szerint 960 üzletet jelent, számos olyan terület akad még azonban az országban, ahol nincs lehetőségük a vásárlóknak betérni az Aldi boltjaiba.

A cég most újabb városközpontokan és külvárosokban próbál telkeket találni, amelyeknek ideális esetben forgalmas út mellett, jól látható helyen terülnek el, és elég nagyok ahhoz, hogy elférjen rajtuk egy körülbelül 2 000 négyzetméteres áruház, valamint 100 parkolóhely.

Amennyiben az áruházláncnak jó helyszínt ajánlanak, megvásárolható telek esetén a nyomravezető az ár 1,5 százalékát teheti zsebre, bérlés esetén pedig az első év bérleti díjának 10 százalékát.

George Brown, az Aldi ingatlanügyekért felelős vezetője azzal indokolta a rendhagyó terjeszkedési stratégiát, hogy szeretnék minden brithez eljuttatni kiváló minőségű és egyben elfogadható árú termékeiket – olvasható a Napi cikkében.

A vállalat egyébként még Magyarországon sem vitte véghez terveit, jelenleg ugyanis alig több, mint 150 bolttal rendelkezik, a középtávú céljai között azonban 200-250 üzlet szerepel.